فقط گاهــ ـــــ ـــ ــ ـ ـــی!!!!!!
فقط گاهــ ـــــ ـــ ــ ـ ـــی!!!!!!

کاش گاهــــــــــــی مـــــرد بودم!

 

 

 می شد تنهاییم رو به خیابون بیاورم...

 

سیگـــــاری دود کنم  ونگــــران نگاه های مردم نباشم...

 

کاش گاهــــــــــی مردبودم !

 

 

می شد شادی ام روبه کوچه ها بریزم

 

 باصدای بلند بخندم...

 

وهیچ ماشینی برای سوار کردنم ترمــــز نکند...

.

.

.

کــــاش!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نیما
ساعت14:51---12 آذر 1392
سلام خوبی عزیز
وبلاگ عالی داری
عزیزم به انجمن پاتوق من و تو هم سر بزن
عضویت در پاتوق رایگان خوشحال میشم توم جزو بچه های پاتوق من و تو بشی
بیا از من و تو ما بسازیم
انجمن پاتوق من و تو
به امید روز های بهتر
www.patoghmanoto.ir


سنا
ساعت16:29---11 آذر 1392
لینک شدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگـــ :
+ *رهــــــــــــــــآ*